Czego oczekujemy od Ciebie?

Oprócz kilku ogólnych warunków jakie powinien spełniać serwis przystępujący do sieci POP (odpowiedni standard budynków i wyposażenia technicznego, lokalizacja, wykwalifikowany zespół itp.), oczekujemy zaangażowania we wdrażanie rozwiązań budujących markę Partner Opony Polska. 
 
Najważniejsze obszary współpracy obejmują:
  • Dokonywanie przez serwis zakupów opon i innych określonych towarów na bardzo korzystnych warunkach za pośrednictwem centrali sieci.
  • Stosowanie się do zaleceń centrali w obrębie działań marketingowych i zarządczych.
  • Dbałość o pozytywny wizerunek sieci Partner Opony Polska.
  • Aktywny udział w spotkaniach roboczych, szkoleniach, grupach konsultacyjnych - wspieranie sieci POP swoim doświadczeniem i wiedzą. 
 
Partner Opony Polska Sp. z o.o.ul. Przasnyska 6 B, 01-756 Warszawa tel. 22 380 40 00info@partneropony.pl
projekt i wykonanie i2D
Opony     Serwis opon     Wulkanizacja     Wymiana opon